۳ نمونه از مبارزات موفق Pinterest

آیا شما کسی هستید که علاقه مند به استفاده بیشتر از Pinterest هستید ، اما دقیقاً مطمئن نیستید که چگونه؟ خوب ، شما تنها نیستید.

بسیاری از ما پینترست را مکانی برای داشتن لباسهای مجلسی ، دکوراسیون و کارهای DIY می دانیم. و اگر خودمان از آن استفاده نکنیم ، احتمالاً حتی در رادار ما نیز برای تجارت وجود ندارد.

بسیاری از مارک های تجاری هنوز از این کانال رسانه های اجتماعی استفاده کمتری می کنند ، زیرا آنها نمی فهمند چگونه می تواند به تجارت خود ارزش افزوده دهد. و این سوء تفاهم تا حدودی نتیجه می گیرد زیرا چنین سکوی تصویری است – اگر مردم فکر کنند که چیزی برای نمایش ندارند »، احتمالاً فکر می کنند این بستر برای آنها منظور نشده است.

طبق هفته بازاریابی ، ۱۰۰ میلیارد تصویر پین و ۲ میلیارد صفحه در سایت وجود دارد که بیش از ۹۰٪ پوکر فعال ادعا می کنند که Pinterest تصمیمات خرید خود را راهنمایی می کند – به همین دلیل Adweek موافق است که مارک ها نباید از دست دهند و توجه را جلب کنند. از ۲۰۰ میلیون “برنده” درگیر

بنابراین ، همه هیجان چیست؟ بیایید به ۳ نمونه از کمپین های تبلیغاتی موفق Pinterest نگاهی بیندازیم تا اطلاعات بیشتری در مورد روش های مختلفی که شرکت ها می توانند از این ابزار ابتکاری رسانه های اجتماعی به عنوان بخش اصلی کمپین های رسانه های اجتماعی خود بگنجانند ، بیابند.

۱ ٫ جوی چو (اوه جوی!)

جوی چو (اوه جوی!) واقعاً ملکه پینترست است و هیچ نشانی از کاهش سرعت نشان نمی دهد. وی با داشتن بیش از ۱۲٫۶ میلیون دنبال کننده و ۴٫۴ میلیون بازدید ماهانه ، وی شماره یک فرد است که بیشترین تعقیب را روی این سیستم عامل دارد.

این طراح و وبلاگ نویس با استفاده از چند استراتژی کلیدی – و بسیاری از تصاویر با کیفیت بالا ، امپراطوری پینینگ خود را بنا کرده است. این کمک می کند تا اکثر پیروانش به طراحی بصری و مفاهیم خلاقانه او علاقه مند باشند. و این به یک حرفه ای بصری که در هنر ارتقاء نفس آگاهی دارد ، آسیب نمی رساند.

شادی نمونه نهایی این است که چگونه یک حرفه ای خلاق می تواند قدرت برند شخصی خود را تقویت کند. او نه تنها در تهیه برخی از زیباترین تصاویر استعداد دارد ، بلکه او همچنین طرح های مدرن و عجیب و غریب و ساده ای را انتخاب می کند که می تواند برای جمعیتی خلاق هزارساله جذاب باشد.

او همچنین دارای یک تخته تابلو است ، و اگرچه موضوعی متنوع و متنوعی وجود دارد ، هر تابلو دارای تمرکز خاصی است – برای مثال ، فقط یک بسته بندی اختصاص داده شده است.

۲ ٫ IKEA

IKEA یکی از بهترین نمونه های یک شرکت جهانی است که از رسانه های اجتماعی به نفع خود به روش های ابتکاری استفاده کرده است. آنها با بیش از ۱۰ میلیون بازدیدکننده ماهانه و بیش از ۵۰۰K دنبال کننده – و این فقط صفحه IKEA USA است ، آنها حضور جهانی پیدا کرده اند.

بخشی از دلیل موفقیت Pinterest فروشگاه مبلمان این است که مخاطب در حال حاضر مشغول پروژه هایی مانند دکوراسیون است ، بنابراین افرادی که از برنامه یا سایت استفاده می کنند ، در اصل قصد دارند محصولات خاصی را خریداری کنند. IKEA همچنین از فرمت های تبلیغاتی جدید Pinterest مانند تبلیغات خرید استفاده کرده است ، که به آنها کمک کرده تا هزینه خود را برای هر کلیک (CPC) کاهش دهند.

یکی از نمونه های مبارزات انتخاباتی موفقیت آمیز سال گذشته بود. این خرده فروش مبلمان فهمید که بازگشت به مدرسه یکی از فصلهای مهم آنهاست زیرا دانش آموزان به کالج می روند و بودجه و فضای کمی هم دارند. این واقعیت را اضافه کنید که حدود ۵۰٪ از هزاره ها از Pinterest استفاده می کنند ، و فرصتی گسترده برای فروش به دانشجویان کالج وجود دارد.

از آنجا که آنها تشخیص دادند که دانشجویان کالج جمعیتی مناسب برای هدف قرار دادن هستند ، آنها شروع به سوق دادن ترافیک به وب سایت خود کردند و تمرکز خود را بر روی مبلمان و لوازم جانبی خوابگاه و همچنین ایده های طراحی برای فضاهای کوچک انجام دادند. آنها از پینهای تبلیغاتی و کلمات کلیدی مانند “ایده های خوابگاه” و “سازماندهی اتاق خوابگاه” استفاده کردند تا ترافیک را در جهت درست سوق دهند.

ایده

نتایج؟ میزان کلیک آنها در ۷۲ درصد افزایش یافته و CPC 37 درصد کاهش یافته است.

۳ ٫ Lonely Planet

سفر یک دسته دیگر بسیار محبوب در Pinterest است که حدود سه چهارم از کاربران ادعا می کنند که آنها محتوای سفر مبتنی بر برند را مفید می دانند. تابلوهای دارای تعطیلات رویایی و مباحث مربوط به برنامه ریزی سفر بسیار پرطرفدار است و افراد زیادی از این بستر برای جستجو و نشانه های اقامتی استفاده می کنند.

برنامه ریزی

این رفتارها با توجه به اینکه افراد زیادی از تابلوها برای یادگیری ، برنامه ریزی ، تهیه و اشتراک گذاری استفاده می کنند ، در نظر دارند که پروژه ها و برنامه های آینده را در نظر می گیرند. Lonely Planet ، شرکت راهنمای محبوب مسافرتی ، دنبال کننده های قریب به ۷۰۰K + دارد و از یک ابزار فوق العاده ساده اما مؤثر برای افزایش مواجهه خود استفاده می کند: هیئت مدیره سفر به نقل از.

چگونه دیگر کاربران را جذب می کنند؟ عبارات کلیدی تخصصی مانند “سفر انفرادی” یا “سفر به سلامتی” به طور فزاینده ای محبوب می شوند ، و هدف قرار دادن علایق خاص اعم از مواد غذایی تا فعالیت ها و حتی حالت های مختلف سفر ، روش های متفاوتی است که مورد توجه آنها قرار می گیرد.حضار.

آنها همچنین با سایت های شخص ثالث و همچنین سایر نویسندگان مسافرت همکاری می کنند ، این باعث می شود تا افراد بیشتر از همه زمینه ها فرصت بیشتری را برای احساس اینکه بخشی از مارک تجاری هستند ایجاد کنند.

نکات مربوط به Pinterest

به عنوان یک بستر تبلیغاتی ، Pinterest می تواند به روش های مختلف و برای اکثر انواع مشاغل مورد استفاده قرار گیرد. بخش مهم این است که دقیقاً تعیین کنید که چگونه از آن استفاده می کنید قبل از اینکه زمان زیادی را برای آن اختصاص دهید. به خاطر داشته باشید که این بستر الهام بخش ، کشف و ایده ها است ، بنابراین بیشتر برای اینکه کاربران را به خود جذب کنید ، باید آنها را در مرحله برنامه ریزی و ملاحظه یک پروژه یا خرید “گیر” کنید.

در اینجا نکاتی برای کسب و کارها جهت استفاده موثر از Pinterest آورده شده است:

     

  • ویدیوها را برای درگیری درگیر کنید.

     

  • تابلوهای نقل قول را ایجاد کنید زیرا آنها با ابزاری مانند Canva بسیار ساده ، به اشتراک گذاری و آسان ساخته شده اند.

     

  • اطلاعات و تصاویر مختلفی در مورد شغل خود ، مانند اعضای تیم ، رویدادها و حتی توصیفات مشتری به اشتراک بگذارید.

     

  • برای پیگیری معیارهای نامزدی از Pinterest استفاده کنید.

     

  • یک هیئت مدیره اختصاص داده شده به یک مشتری خاص یا مشتری و یا محلی که در آن تخصص دارید استفاده کنید.

     

  • از پین های تبلیغاتی و تبلیغات خرید استفاده کنید.

افکار نهایی

خط آخر؟ Pinterest فقط مختص مد و دکوراسیون منازل نیست.

با کمی خلاقیت و استراتژی ، روش های دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آن به نفع نوع خاص و سبک تجاری خود استفاده کنید – و از همه بهتر ، مطمئناً با انجام این کار تفریحی خواهید داشت!

خلاقیت

بستن منو