۷- مهارتهای ضروری که هر بازاریاب دیجیتال باید بداند

صنعت دیجیتال بسیار گسترده است و حرکت برای تازه واردان یا افرادی که به دنبال پیدا کردن طاقچه خود هستند ، دشوار است. بنابراین ، چگونه می توانید خود را از رقابت جدا کنید و راه خود را برای بالا رفتن از نردبان شرکت ها سریع دنبال کنید؟

دیجیتال

برای حفظ ارتباط شما با صنعت دیجیتال در حال تغییر ، این ۷ مهارت اساسی را بررسی کنید.

۱ ٫ ویدئو

ویدیو با طوفان اینترنت را می گیرد و این متوقف نمی شود. طبق گفته MarTech ، فیلم ها این امکان را دارند که توجه مشتری را به مدت دو دقیقه در سایت های خرده فروشی بیشتر از حد متوسط ​​(که واقعاً مانند یک عمر در دنیای دیجیتال است) نگه دارید و یک فیلم بهینه شده می تواند شانس شما را برای حضور در رتبه بندی برتر Google افزایش دهد. موقعیت حداقل ۵۰٫ علاوه بر این ، بیش از ۸۰٪ مشتریان احتمالاً بعد از دیدن جزئیات آن در یک فیلم ، محصولی را خریداری می کنند.

بخاطر داشته باشید که این آمار فقط سست است بسته به چه کسی از شما می پرسید متفاوت خواهد بود ، اما نکته اینجاست که بیشتر آمارها وقتی صحبت از ویدیو می شود ، به تبدیل ، تعامل و رتبه بندی SEO بسیار بالاتر اشاره می کنند.

چه چیزی باعث جذابیت آن می شود؟ چون شخصی است وقتی افراد می توانند چهره شما را ببینند (یا چهره شخصی که نام تجاری را تبلیغ می کند) ، به احتمال زیاد به کل بنگاه اعتماد دارند. همچنین این یک محتوا به طرز شگفت آور همه کاره از طریق سیستم عامل های مختلف است.

متخصصان بازاریابی دیجیتال لازم نیست که همه چیز را در مورد تولید فیلم بدانند ، اما دانستن نحوه ایجاد یک فیلم سریع مقدماتی از لپ تاپ شما مکان خوبی برای شروع است. و اگر در این زمینه آموزش خاصی دارید و آن را دوست دارید ، مهارت ها و استعدادهای خود را از دست نخواهید داد ، زیرا فیلم همچنان مورد تقاضا خواهد بود.

اگر می خواهید به تنهایی اطلاعات بیشتری کسب کنید ، می توانید ابزارهای ویرایش ویدیو مانند Apple Final Cut Pro X یا Adobe Premiere Pro را امتحان کنید.

۲ ٫ سئو & SEM

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای کلیه سطوح بازاریابی دیجیتال مهم است و به همین ترتیب ، هر کسی که وارد این زمینه می شود باید حداقل یک دسته اصلی در آن داشته باشد. مطمئناً می توانید موارد بسیار فنی و عقب مانده را به افراد با تکنیک گرا بیشتر روی تیم واگذار کنید ، داشتن درک کاملی از بهترین شیوه ها و چگونگی بهینه سازی کلیه اشکال محتوا برای اجرای یک کمپین موفقیت آمیز در بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است.

هم سئو و هم بازاریابی موتور جستجو (SEM) کل استراتژی دیجیتالی خود را هم از لحاظ داده و هم در سطح محتوا به شما اطلاع می دهند ، و شما باید بتوانید با سایر هم تیمی ها در این باره ارتباط برقرار کنید ، بنابراین اگر تصمیم نگیرید خیلی دور نمی شوید. نقطه یادگیری اصول.

۳ Marketing بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا

محتوا هسته اصلی بازاریابی دیجیتالی است و مهم نیست که چه اتفاقی بیفتد بازاریابی محتوا به عنوان بخشی مهم بازی ادامه خواهد یافت. اما بازاریابی محتوا به خودی خود کار عظیمی است. شما باید بتوانید بفهمید که چگونه نه تنها محتوای متنوع و متنوعی با کیفیت بالا ایجاد کنید ، بلکه باید درک کنید که چگونه مخاطبان را به طور موثر جذب کنید.

و برای اینکه مسائل را کمی چالش برانگیز تر کنیم ، توجه به این نکته مهم است که محتوا می تواند اشکال مختلفی داشته باشد ، از فیلم گرفته تا اجتماعی ، ایمیل ، محتوای وب ، وبلاگ ها ، کتابهای الکترونیکی ، فیلم ها ، تصاویر سفید … لیست ادامه می یابد. شما همچنین باید در بازاریابی رسانه های اجتماعی کاملاً قاطع باشید زیرا این امر به بیشتر نوع کار بازاریابی محتوا مرتبط می شود. شما باید بتوانید بر اساس اهداف تجاری کلی مشتری ، استراتژی خود را راه اندازی کنید ، کمپینی را توسعه دهید که شامل یک استراتژی مؤثر و همچنین نظارت بر تجزیه و تحلیل باشد

۳ ٫ داده / تجزیه و تحلیل

مهم نیست که چه جنبه بازاریابی دیجیتال به آن می روید ، گوگل Analytics احتمالاً در استراتژی شما نقش اساسی دارد. نظارت و گزارش از طریق چنین ابزارهایی بسیار واضح و ساده است ، اما مسئله دشوار نحوه جمع آوری و استفاده از آن اطلاعات برای کمک به شما در کسب اطلاعات بیشتر در مورد رفتار مصرف کننده است و استفاده از آن در راه حل های جدید که باعث افزایش ترافیک و تبدیل می شود.

راه حل

بیشتر مشاغل (حتی شرکتهای کوچک) برای ردیابی داده های عظیمی دارند و بازاریاب های بزرگ دیجیتال باید نحوه جمع آوری و استفاده از این موارد را به نفع خود بدانند. اکثر شرکت ها همیشه به دنبال افرادی می گردند که فقط بدانند چگونه می توانند این داده ها را “بخوانند” ، اما دقیقاً بدانند از چه داده هایی برای بهبود استراتژی تجارت در آینده استفاده می کنند. اگر بتوانید نشان دهید که می توانید این کار را به شیوه های ابتکاری انجام دهید و راهی که انجام آن با نتایج مهم به پایان می رسد ، می توانید یک سرمایه با ارزش در صنعت باشید.

۴ ٫ تفکر و برنامه ریزی مبتنی بر طراحی را درک کنید

برنامه ریزی

Design Thinking اصطلاحی است که اساساً به روشی برای نزدیک شدن به مشکلات از منظر کاربر محور اشاره دارد. این رویکرد اساساً ما را ترغیب می کند هنگام حل مشکلات پیچیده در مقیاس بزرگ ، به یک انسان محور فکر کنیم.

مشکلات

براساس بنیاد طراحی تعامل ، ۵ مرحله اصلی برای این فرآیند وجود دارد: همدلی ، تعریف ، ایده آل ، نمونه اولیه و آزمون. همانطور کهدر مورد اینکه چرا این امر در حوزه بازاریابی دیجیتال بسیار خوب عمل می کند ، این است که بخش اعظم آن (یا باید باشد) متکی بر تجربه کاربر است. نکته جالب دیگر در مورد این رویکرد این است که می توان از آن به روش غیر خطی استفاده کرد – به طوری که در برخی موارد ممکن است به مرحله آزمایش بروید و سپس به مرحله میانی بازگردید ، برای مثال ، مجدداً ایده ها را بررسی کنید.

احتمالاً طراحان و توسعه دهندگان از رویکردی مانند این استفاده می کنند ، بنابراین حتی اگر شما یکی نیستید ، ایده خوبی است که حداقل درک کاملی از آن داشته باشید و در صورت امکان آن را اعمال کنید.

۵ ٫ باهوش باشید

از آنجا که این صنعت واقعاً از نظر فناوری محور است ، شما باید از فن آوری خوبی برخوردار باشید و همچنین بتوانید به سرعت آن را یاد بگیرید. اگر هزار ساله یا جوان هستید ، احتمالاً این امر از نوع دوم خواهد بود ، اما ممکن است نسل های قدیمی تر بخواهند کمی از چربی های آرنج را آموزش دهند نه تنها فن آوری های خاص بلکه فقط با رایج ترین نرم افزارها آشنا شوند. و ابزارهایی در منطقه تمرکز آنها

به طور کلی ، اگر اصول اولیه برنامه نویسی وب را درک کرده اید و همچنین تصوری روشنی در مورد نحوه استفاده از سیستم های مدیریت محتوای اصلی (CMS) مانند وردپرس دارید ، به احتمال زیاد در مسیر رسیدن به آن کار رویایی به سر می برید.

۶ Pers متقاعد کننده باشید

یک رهبر بزرگ بازاریابی دیجیتال نه تنها با مهارت های افراد بزرگ ظاهر می شود. اما آنها همچنین می توانند تفکر تحلیلی را با حل مسئله خلاقانه ترکیب کنند تا به تیمها کمک کنند تا ایده های ابتکاری تبلیغاتی را برای پیشبرد مشاغل ارائه دهند.

و بخش بزرگی از این امر اقناع کننده است. آیا می توانید شخص دیگری را متقاعد کنید که بخرد؟ چه در مورد متقاعد کردن دیگر رهبران تیم مبنی بر اینکه ایده شما بهترین است؟ این به معنای استدلال به این اعتماد به نفس نیست که می دانید چه کاری انجام می دهید و این را با جزئیات نشان می دهید.

۷ ٫ مجموعه مهارت های غیر معمول را برجسته کنید

تا آنجا که مهارتهای نرم پیش می رود ، بازاریابان بزرگ دیجیتال باید کنجکاو باشند ، از تطبیق پذیری ، آینده فکر کردن ، کسب و کار متمرکز و استراتژی محور لذت ببرند. اما در این زمینه فضای زیادی برای انواع شخصیت ها و مجموعه های مهارت وجود دارد. برای این منظور ، مهم است که از ترکیب منحصر به فرد خود استفاده کنید تا در صنعت رقابتی باشید.

به عنوان مثال ممکن است غیرمعمول بودن کسی باشد که در هر دو استراتژی سئو back-end نیز مهارت داشته باشد و همچنین بتواند نقش مدیریتی را بر عهده بگیرد یا اینکه پیدا کردن شخصی با مدرک علمی رایانه ای که عاشق اجتماعی نیز باشد غیر عادی است. رسانه ها.

نتیجه گیری

یک حرفه ای عالی در زمینه بازاریابی دیجیتال قادر به سازگاری سریع و یادگیری خود به خود خواهد بود ، حتی آماده می شود تا در حرفه های مختلف دیجیتالی هنگام انتخاب یا در صورت نیاز ، مهارت های قدیمی را کمتری تقاضا کند. آنها با تیم ها و مشتری های متنوعی همکاری خواهند کرد ، بنابراین باید بدانند که چگونه به خوبی ارتباط برقرار کنند و تیم های قدرتمندی بسازند.

در حالی که برای رقابت در زمینه شغلی بازاریابی دیجیتال ، مواردی وجود دارد که شما باید انجام دهید ، مهم است که هنگام حرکت به سمت موقعیت های جدید هیجان انگیز ، فراموش نکنید که از اعمال نفوذ و بهبود مهارت های سخت و نرم خود جلوگیری کنید. داشتن گسترده ای از دانش پایه در کنار عمق در چند منطقه (آنچه را رند فیکین به عنوان یک بازاریاب T شکل می نامد) به شما کمک می کند تا بیشتر از اگر تلاش کنید تا تجارت همه جانبه داشته باشید ، پیشرفت بیشتری کسب کنید.

بستن منو