۵ ابزار برتر بازاریابی آنفلوآنزا برای تبلیغ محتوا

Influencers نیروهای قدرتمندی هستند که می توانند وبلاگ شما را به سمت سودآوری چشمگیر سوق دهند. اگر شخصی مانند Tony Robbins مجدداً صدای جیر جیر کرد ، انتظار ایجاد تورنت و توییت مجدد بیشتر را دارید. وقتی کیم کارداشیان محصولی را تبلیغ می کند ، تأمین کنندگان محصول بهتر است برای افزایش عظیم فروش آماده باشند. تأثیرگذار برتر این قدرت را دارند که تولید سرب و درآمد آنلاین شما را به ارتفاعات عالی افزایش دهند.

بنابراین چگونه می توانید با تأثیرگذار ارتباط برقرار کنید؟ چگونه حتی تأثیرگذار را پیدا می کنید؟ خوشبختانه ، ابزاری برای خودکارسازی کشف آنفلوانزا و حتی دسترسی به آنفلوانزا وجود دارد. بیایید نگاهی به برخی از مؤثرترین راههای یافتن افراد برای تبلیغ وبلاگ خود بیاندازیم.

نینجا دستیابی

Ninja Outreach (NO) ابزاری برای یافتن تأثیرگذار است. این ابزار عملی چند منظوره به وبلاگ نویسان کمک می کند تا محتوا و تأثیرگذار بسیار پراکنده با دسترسی گسترده به اینترنت را کشف کنند. خیر ارتباط با تأثیرگذار و وبلاگ نویسان را از طریق روش Outreach آسان می کند. مدیریت الگوهای چندگانه برای چندین کمپین ، مشتری یا URL نیز یک نسیم است.

از بخش جستجوی محتوا استفاده کنید تا محتوای عالی را بر اساس مباحث مقاله ای که می خواهید تبلیغ کنید کشف کنید. هیچ محتوا بر اساس کلمات کلیدی ارائه شده یافت و مرتب نمی شود. این نرم افزار همچنین رتبه الکسا ، تعداد سهام اجتماعی و معیارهای جستجوگرها مانند دامنه و صفحه صفحه را نمایش می دهد.

نتیجه را انتخاب کنید و روی دکمه مشاهده اشتراک گذاران کلیک کنید. صفحه بعدی لیستی از اشتراک کنندگان آن محتوا را به همراه آمار رسانه های اجتماعی آنها و معیارهای سئو در وب سایت خود نمایش می دهد. این اطلاعات برای یافتن دستی ساعت ها طول می کشد.

این ابزار آدرس های ایمیل مرتبط با هر وب سایت و دسته بندی هر نتیجه را نمایش می دهد. شاید بخواهید روی وبلاگ نویسان تمرکز کنید تا نشریات بزرگی مانند مجله Forbes. می توانید برچسب های دسته بندی را مرور کرده یا در جستجو فیلتر کنید. چشم اندازهای خود را در لیستی ذخیره کنید تا بعدا برای تماس سریع با تأثیرگذار استفاده شود.

برگه جستجوی اجتماعی برای جستجوی وبلاگ نویسان ، تأثیر گذاران ، مدیران ، شرکت ها یا روزنامه نگاران بر اساس اصطلاحات کلمه کلیدی شما است. بیایید تصور کنیم می خواهید یک روزنامه نگار در بوستون ، با حداقل ۵۰،۰۰۰ دنبال کننده توییتر پیدا کنید تا آخرین پست وبلاگ خود را تبلیغ کنید. خیر این فرآیند را آسان می کند. اصطلاحات جستجو را وارد کنید و فیلترها را اضافه کنید.

هنگامی که لیستی از تأثیرگذارهای پتانسیل خود را پیدا کردید ، همه آنها را در یک لیست ذخیره کنید یا موارد شخصی را در لیست ذخیره کنید.

BuzzStream

BuzzStream یکی از شناخته شده ترین ابزارهای ارتباط با بلاگر است. با داشتن یک رابط کاربری تمیز و آسان ، تجارت را به راحتی می توان در یافتن تأثیر گذار و دسترسی به آنها ، ساده و ساده به عنوان اشاره و کلیک کرد.

پس از ایجاد یک پروژه جدید ، برنامه برای شروع سه گزینه به شما می دهد. گزینه اول “یافتن تأثیرگذار و وبلاگ نویسان” ساده است. روی دکمه کلیک کنید و وارد صفحه اکتشافی می شوید که یک موتور جستجوی متن آزاد را نشان می دهد. عبارتی کلیدی را برای توصیف موضوع یا کلید واژه تمرکز پست وبلاگ خود وارد کنید. در بیشتر موارد ، ما می خواهیم تأثیرگذار پیدا کنیم تا یک محتوای جدید را تبلیغ کنیم که ایجاد کرده ایم.

به عنوان مثال ، “پادکست های مربوط به کارآفرینان” را امتحان کنید. وقتی این جستجو را کردم ، BuzzStream 155 تأثیرگذار پیدا کرد. می توانید تأثیرگذار را در فهرست مرور کنید و موارد امیدوارکننده را به پروژه ای که شروع کرده اید اضافه کنید. برگه محتوا آخرین ارسال های تأثیرگذار را در وب سایت خود نشان می دهد. عناوین را بخوانید و ببینید که آیا پست های وبلاگ نویس مطابق با مارک و مباحث وبلاگ نویسی شما هستند یا خیر.

همچنین می توانید به پروفایل کاملی از آنفولانزا نگاهی بیندازید و اطلاعات بسیار مفصلی کسب کنید. میانگین سهام در هر پست نشانگر خوبی از توانایی شخصی در تأثیرگذاری بر توده ها است.

با بازگشت به صفحه اصلی کشف ، می توانیم با انتخاب حداقل یا حداکثر تعداد دنبال کننده های توییتر ، بیشتر فیلتر کنیم. شاید تعجب کنید که چرا انتخاب حداکثر مهم است ، اما به یاد داشته باشید که کاربران توییتر با صدها هزار دنبال کننده کمتر از وبلاگ نویسان با دنبال کننده های کمتر پاسخ می دهند. هر چه زنجیره غذایی بالاتر باشد ، احتمال نتیجه مثبت کمتر می رود (مگر اینکه قبلاً یک فوق ستاره توییتر باشید). ارتباط با وبلاگ نویسان کمتر قدرتمند ممکن است در معرض دید شما قرار نگیرد ، اما اگر نتایج چندین کمپین سطح دسترسی پایین تر را به هم اضافه کنید می توانید این موارد را تشکیل دهید.شماره.

اگر ترجیح می دهید تأثیرگذار را که مرتباً در حال اشتراک گذاری هستند ، بر اساس آخرین فعالیت فیلتر کنید. اگر درگیر دسترسی محلی یا ساختن یک کمپین محلی جستجوگرهای محلی هستید ، بر اساس مکان فیلتر کنید.

هنگامی که لیستی از نامزدها را جمع آوری کردید ، مرحله بعدی رفتن به حالت Outreach و تماس مستقیم با وبلاگ نویسان است. BuzzStream یک برنامه ارتباطی همه در یک است. این امر به وبلاگ نویسان و مشاغل اجازه می دهد تا نه تنها تأثیرگذار را پیدا کنند ، بلکه روند تماس با آنها را از طریق الگوهای و فرآیندهای پیشرفته ساده کنند. اگر یک وبلاگ نویس در مدت زمان مشخصی پاسخی ندهد ، این نرم افزار حتی نرخ بازشدن ایمیل را ردیابی می کند و به شما هشدار می دهد.

Followerwonk

این ابزار کشف تأثیرگذار متعلق به Moz ، یک شرکت تحقیقاتی پیشگام سئو در اینترنت است. Followerwonk یک برنامه عالی برای یافتن تأثیرگذار فعال و درگیر در طاقچه شماست. این محدود به جستجوی توییتر است ، اما این شبکه اجتماعی مکان خوبی برای شروع است.

برای جستجوی پروفایل های توییتر با استفاده از کلمات کلیدی ، از برگه جستجو Bios استفاده کنید. “Blogger Travel” را جستجو کنید تا افرادی را پیدا کنید که از این عبارت در نمایه خود استفاده می کنند. Followerwonk لیستی از وبلاگ نویسان را که در ابتدا با توجه به تعداد دنبال کننده های خود طبقه بندی شده اند ، برمی گرداند. همچنین می توانید بر اساس تعداد توییتها ، شماره های زیر ، سن حساب و مقام اجتماعی مرتب سازی کنید. ستون آخر مقیاسی خاص Moz است (از ۱ تا ۱۰۰) که می تواند به عنوان نوعی متریک ترکیبی برای مرتب سازی استفاده شود. هرچه شماره اداره اجتماعی بیشتر باشد ، کاربر در توییتر تأثیرگذارتر است.

یک روش خوب برای جستجوی کاربرانی که حداقل تعداد دنبال کننده و توییت دارند ، بنابراین می دانید که آنها بسیار فعال هستند. هنگامی که کاربران پتانسیل پایین را فیلتر کردید ، می توانید از برگه تجزیه و تحلیل استفاده کنید تا به دنبال کنندگان بالقوه تأثیرگذار یا افرادی که دنبال می کنند ، نگاهی بیندازید. این یک روش عالی برای تقسیم و پیدا کردن کاربران قدرت در توییتر است که شاید شما از طریق روشهای جستجوی سنتی توییتر پیدا نکنید.

Inkybee

Inkybee در یافتن وبلاگ های مرتبط و تأثیرگذار برای طاقچه شما متمرکز است. مانند سایر برنامه های دیگری که ما بررسی کرده ایم ، از فرم جستجو استفاده کنید تا کلمه کلیدی یا عبارت کلمه کلیدی خود را وارد کنید.

برای هر وب سایت در صفحه نتایج ، Inkybee معیارهایی مانند دید و تعامل را نشان می دهد. نامزدی با توجه به تعداد سهام ، لایک و توییت مطالب موجود در سایت محاسبه می شود. وبلاگ نویسان با تأثیر بیشتری تعامل بالایی خواهند داشت و این نوع افرادی است که باید آنها را هدف قرار دهید. می توانید بر اساس سطح شهر ، بر اساس مشغله و میزان دید ، مرتب سازی کنید. عوامل رتبه بندی Moz مانند Mozrank و صفحه صفحه نیز به عنوان فیلتر درج شده اند.

پس از اعمال فیلترها ، وبلاگ هایی را که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید ، انتخاب کنید و آنها را در لیست ذخیره کنید.

InkyBee دارای یک سرویس Discovery Automatic است که براساس اصطلاحات جستجو ، وب را برای چشم اندازهای جدید جستجو می کند. این یک ابزار عالی برای کشف پست های وبلاگ با ذکر کلید واژه های هدف شما است. اگر به عنوان مثال در فضای بازاریابی محتوا قرار دارید ، کلمات کلیدی “بازاریابی محتوا” را به سرویس کشف اضافه کنید و وقتی یک پست وبلاگ جدید با آن عبارت منتشر شد ، به شما اطلاع می دهد.

بازاریابی محتوا

سئو Quake and Hunter

آخرین ابزار در واقع دو افزونه رایگان است که با هم ترکیب شده اند. Hunter.io به روشی مشابه نینجا Outreach یاب ایمیل کار می کند. اما این یک روند ساده تر است Hunter افزونه ای برای مرورگر وب شماست که همه آدرس های ایمیل را از وب سایت بیرون می کشد. به هر وب سایت بروید ، روی نماد افزونه کلیک کنید و لیستی از مهمترین آدرس های ایمیل مخاطب را در اختیار دارید.

سئو Quake ابزاری عالی برای سئو است که به مرورگر شما نیز وصل می شود. سئو Quake جزئیاتی از معیارهای دامنه را به هر نتیجه در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) اضافه می کند. این اطلاعات ارزشمند در مورد اقتدار و کیفیت هر یک از حوزه ها به فیلتر کردن حوزه های مهم از بقیه کمک می کند.

این روش بیشتر بر روی یافتن وب سایتهای بسیار با تأثیرگذاری با Backlink ثابت شده ، ترافیک و سهام اجتماعی تمرکز دارد. از آنجا می توانید جزئیات مربوط به تأثیرگذارانی را که به سایت ها کمک می کنند ، استخراج کنید.

Backlink

از ابزارهای زیر استفاده کنید:

گوگل.com را باز کنید و با استفاده از کلمات کلیدی خود طبق معمول جستجو کنید. سئو Quake معیارهای مربوط به هر یک از حوزه ها در نتایج جستجو را به شما نشان می دهد. با استفاده از این اطلاعات ، را انتخاب کنیددامنه ای که امیدوار کننده به نظر برسد و دوباره روی نماد سئو Quake در نوار ابزار کلیک کنید. یک جعبه روکش نمایش داده می شود که اطلاعاتی مانند تعداد لایک های فیس بوک ، رتبه الکسا ، کل Backlink ها و ترافیک تخمین زده شده را نشان می دهد.

اگر به نظر می رسد وب سایت مهم باشد ، روی نماد شکارچی در نوار ابزار کلیک کنید و لیستی از آدرس های ایمیل برای آن وب سایت ظاهر شود. از آنجا می توانید آدرس های ایمیل را در الگویی برای دسترسی به ایمیل جایگزین کنید.

روش Hunter + سئو Quake کمی زمان بر است و واقعاً نمی تواند خودکار باشد ، اما این یک روش کاملاً رایگان برای یافتن تأثیرگذار است.

یک استراتژی بازاریابی مؤثر می تواند ROI شما را هنگام ایجاد و اجرای صحیح به میزان قابل توجهی افزایش دهد. با استفاده از نرم افزار ذکر شده در بالا می توانید اطمینان حاصل کنید که کمپین بازاریابی تأثیرگذار بعدی شما تأثیر واقعی و قابل اندازه گیری خواهد داشت.

اگر در گذشته از بازاریابی تأثیرگذار استفاده کرده اید ، می خواهیم افکار شما را بشناسیم – چه چیزی برای شما کار کرده است و آیا چیزی وجود دارد که شما به مطالب ذکر شده در بالا اضافه کنید؟ به ما در بخش نظرات زیر اطلاع دهید!

بستن منو