ارتباط پابرهنه راه رفتن و | بیماری

:  پابرهنه راه رفتن مخصوصا در فصل تابستون دلیل افزایش جریان خون، قوی شدن استخونا، قشنگتر شدن اندام و بهتر شدن خلق و خو می شه.

 

 

۸ راه حل باحال واسه داشتن تناسب اندام ایده ال

 

۱- پابرهنه راه برید!

 

پابرهنه راه رفتن مخصوصا در فصل تابستون دلیل افزایش جریان خون، قوی شدن استخونا، قشنگتر شدن اندام و بهتر شدن خلق و خو می شه.

جالبه بدونین رابطه مستقیم پا با خاک در سلامت پوست و تشکیل سلولای پوستی پا موثره. اینو هم به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین آزاد گذاشتن پا واسه یه مدت دلیل زیبایی ناخن های پا و از بین رفتن بوی ناخوشایند پا می شه.

۲- واسه سوزوندن چربی به سونا نرید!عرق کردن به این معنیه که گرما بدن زیاد شده اما به این معنی نیس که شما کالری بیشتری سوزونده اید. وقتی به سونا می رید چند لیتر آب در اثر عرق کردن از دست می دین ولی کالری نسوزانده اید. بهترین راه واسه اینکه بفهمین کالری می سوزونین، اندازه گیری ضربان قلب است. هر چی ضربان قلب بالاتر رود یعنی شما چربی بیشتری می سوزونین.

۳- فریاد بزنین! می دونستین به کار گیری صدا و تفکر راهی واسه قشنگتر کردن اندام و افزایش اعتماد به نفسه؟! وقتی احساس نبود اعتماد به نفس کردین و از اندام تون دلسرد شدید کافیه یه توپ وردارین و اونو با نفس خود باد کنین و بعد به اون لگد بزنین. در بین بازی هم با صدای بلند فریاد بزنین «من قوی هستم» به کار گیری این جمله بین جنب و جوش دلیل از بین رفتن خستگی فکری و افزایش اعتماد به نفس در شما می شه. پیشنهاد می کنیم این کار رو در خونه انجام ندین.

۴- روابط دوستانه بسازین.جالبه بدونین تنها قوی کردن ماهیچه ها و سوزوندن چربیا به زیبایی اندام کمک نمی کنن. پیدا کردن دوست، محکم کردن روابط، لذت بردن از دقایق تفریح، هم هدف شدن با دوستان واسه رسیدن به اندامی متناسب، پیدا کردن یار و تشویق کننده می تونه در رسیدن به فرمی ایده ال اثر داشته باشه.

۵- دنبال رسیدن به فرم بدنی هنرپیشها و مانکنا نباشینداشتن اندامی قشنگتر لازمه کار هنرپیشها و مانکن هاست. به خاطر همین ساعتای طولانی در هفته ورزش می کنن. بیشتر این افراد تمرینات خاص، ۴ تا ۶ روز در هفته هر بار ۹۰ دقیقه با مربیان خصوصی دارن و مجبورند رژیمای سخت هیپوکالریک بگیرن. شغل شما هنرپیشگی نیس پس به زیبایی طبیعی احترام بذارین و فکر سلامت خود باشین.

۶- با کیفیت ورزش کنین.خیلیا شاکی ان که وقت کافی در روز ندارن و نمی تونن ورزش کنن. یادتون نره کمیت مهم نیس. کیفیت مهمه. وقتی شما وقت کمتری واسه ورزش داشته باشین، شدت رو بالا می برید و در محدودیت زمان از تک تک حرکات بدنی بهترین استفاده رو می برید.

 

۷- تغذیه مهم تر از فعالیت بدنیه!

وقتی صحبت از کاهش وزن به میان میاد باید بدونین ورزش تنها ۳۰ درصد مهمه. تغذیه خوب و تصور مثبت فکری داشتن ۷۰ درصد باقی ماجراست. شما طی چند دقیقه می تونین هزار کیلوکالری استفاده کنین اما واسه سوزوندن اون به ساعتا ورزش نیاز دارین. پس مراقب تغذیه باشین

۸- در زمان مناسب، حرکات درست انجام بدین!بعضی مربیان فکر می کنن ورزش کردن، صبحا، ناشتا چون قند ماهیچه ها کمه و بدن مجبور به سوزوندن چربیا می شه بهتره. پیشنهاد می کنیم قبل از ورزش صبحگاهی به جای صبحونه واسه پیشگیری از، از دست دادن بافت ماهیچه ای حتما یه عدد میوه بخورین.

.

منبع :

پاسخی بگذارید

بستن منو